PAKIET 2 książki dla recepcji Magdalena Szumska

Profesjonalna Recepcja plus Doskonała Recepcja Magdalena Szumska_s72blck.png
  • promocja
  • nowość
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 77,00 zł 90,00 zł 77.00
Cena netto: 73,33 zł 85,71 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Wydawnictwo Kapitał Ludzki
Kod produktu: 56C1-663D6_20180913190826

Opis

DOSKONAŁE KOMPENDIUM "RECEPCJA W MEDYCYNIE"

Komplet 2 książek z serii Vademecum. W zestawie: "Profesjonalna recepcja w usługach medycznych." oraz "Doskonała recepcja w medycynie - poziom wyżej."

To IDEALNE kompendium wiedzy dla personelu pracującego z pacjentami oraz studentów, słuchaczy wszystkich kierunków medycznych. Podaje gotowe schematy postępowania z pacjentem oraz casy do bezpośredniej pracy w recepcji. Seria Vademecum została doceniona nie tylko przez szkoły medyczne, prywatne gabinety ale również przez biblioteki uniwersytetów medycznych i lekarzy cenionych i znanych gabinetów w Polsce, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Francji, Włoch, Niemiec, Rosji i Ukrainy. 

1. „Profesjonalna recepcja w usługach medycznych” to idealny elementarz każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych.  Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Opisuje wiele ciekawych przykładów, z którymi mamy do czynienia na co dzień, pracując w tym zawodzie. Doskonałe recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest dobra i sprawna praca każdej recepcji. Oprawa: miękka, format: A5, ilość stron: 133, ISBN: 978-83-928203-6-9

2. „Doskonała recepcja w medycynie - poziom wyżej” to kompendium wiedzy i zachowań każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych.  Doskonały podręcznik będący odpowiedzią na współczesne oczekiwania pacjenta w rozumieniu KLIENTA w usługach medycznych. Idealna zarówno dla małych gabinetów, średnich placówek medycznych oraz szpitali. Recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest doskonałość recepcji i jej znaczenie w odniesieniu do świadczonych usług medycznych. W oparciu o ścieżkę pacjenta DOSKONAŁA RECEPCJA to wymóg współczesnego gabinetu medycznego. Oprawa: miękka, format: A5,ilość stron: 136, ISBN: 978-83-938946-5-9

Te książki są dla Ciebie!

Opinie o książkach:  

„W wielu sytuacjach ważne jest pierwsze wrażenie u pacjenta. Jeśli trafi na uśmiech i profesjonalną osobę, to jest to pierwszy krok do sukcesu. Każdy przecież lubi być oczkiem w głowie i tym kimś wyjątkowym. Ja też.”

                                                                                                         dr n. med. Krzysztof Kordel
Prezes Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, b. Rzecznik Praw Lekarza Naczelnej Izby Lekarskiej

 

„Książka jest napisana zrozumiałym językiem, porusza wiele istotnych kwestii. Przedstawia nowy, koncepcyjny obszar rozwoju dla gabinetów, dzięki sprawnemu i wielowymiarowemu funkcjonowaniu recepcji. Autorka rozszerza tę wiedzę w wyrafinowany i subtelny dla czytelnika sposób. Osobiście polecam zapoznanie się z jej treścią, zarówno personelowi recepcji, lekarzom jak i kadrze zarządzającej.”

                                                                                                          mgr Karolina Bajerlein wieloletni prezes kliniki medycznej i dentystycznej

 

„Jeśli lekarz decyduje się znaczącą część kontaktu z pacjentem oddać recepcji, nie może to być recepcja „jakakolwiek”. W tej książce jest wiele naprawdę bardzo pożytecznych i gotowych rozwiązań. Czyta się łatwo i przyjemnie. A najcenniejsze są gotowe przykłady zachowań w recepcji – rejestracji, szczególnie trudnych pacjentów, do których należy podejść zupełnie inaczej niż zrobiłby to lekarz.”

                                                                                                          mgr Beata Marek
                                                           recepcjonistka w gabinecie ortodontycznym, były handlowiec
 

 

„Do tej pory moje recepcjonistki wysyłałam na szkolenia. Teraz wiem, że książka daje więcej, dużo więcej. Dziękuję Wam za tę publikację. Jest genialna!”

                                                                                                          lek. Maria Krawczyk właścicielka przychodni medycznej

 

„Znakomita książka, stanowiąca rzeczowy, a jednocześnie refleksyjny przegląd potrzeb, trudności i rozwiązań, które pojawiają się w przestrzeni gabinetu. Uświadamia, porządkuje, uwrażliwia na wartości, nie tylko w pracy recepcji, ale również służbie dla człowieka.”

                                                                                                                      mgr Paulina Osienicka
pyscholog

 

„Musisz przeczytać, jeśli pracujesz w recepcji. A jeżeli jesteś lekarzem, przecztyaj dwa razy. Twoja praktyka, twoje gabinety dopiero teraz będą dobrze zarządzane.”

                                                                                                          mgr Piotr Mączyński
menedżer MEDICUS, wieloletni recepcjonista


 

 

 

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl