Trudny Pacjent w gabinecie stomatologicznym. Magdalena Szumska

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 59,00 zł 59.00
Cena netto: 56,19 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Wydawnictwo Kapitał Ludzki
Kod produktu: B4DC-322A2_2012

Opis

oprawa: twarda

format: B5

ilość stron: 119

ISBN: 978-83-928203-7-6

 

To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, asystentek pracujących z pacjentami oraz dla studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami, począwszy od sfery finansów (np. trudny pacjent windykacyjny), a skończywszy na komunikacji (np. z pacjentem agresywnym, opiniotwórczym czy dzieckiem).

Wyróżniony nagrodą GRAND PRIX CEDE 2012.

Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.

 

 

 



Czy kiedykolwiek spotkałeś lub spotkałaś się z pacjentem wymagającym, wiecznie niezadowolonym, który niszczył dobrą atmosferę w gabinecie nieprzyjemnymi uwagami?

Czy kiedykolwiek spotkałeś lub spotkałaś przerażonego wizytą w gabinecie pacjenta, którego paraliżujący lęk uniemożliwiał wykonywanie Twojej pracy?

Czy kiedykolwiek spóźniający się, zapominający odwołać wizytę, domagający się przyjęcia bez kolejki pacjent, powodował chaos i utrudniał Twoją pracę?

Czy kiedykolwiek Twoja cierpliwość była wystawiana na próbę, kiedy wyedukowany w internecie pacjent podważał Twoje kompetencje i kwestionował przebieg procesu leczenia?

Czy kiedykolwiek czułeś lub czułaś bezradność i irytację kiedy pacjent zwlekał z opłatami?

Czy kiedykolwiek czułeś lub czułaś frustrację, kiedy kolejny raz pacjent nie przyszedł na umówioną wizytę bez poinformowania Ciebie?

Czy kiedykolwiek czułeś lub czułaś swoją bezsilność wobec sytuacji stwarzanych przez trudnych pacjentów?


Wyobraź sobie piękny gabinet, doskonale współpracujący personel i zadowolonych pacjentów, którzy z uśmiechem wracają do domu...

To możliwe! Dzięki wiedzy zawartej w podręczniku, poradzisz sobie w każdej sytuacji i zbudujesz trwałą, przyjazną relację z KAŻDYM pacjentem. 


Więcej na stronie: www.TrudnyPacjent.pl


Opinie o książce:

Trzymamy w rękach uporządkowany zbiór zasad i procedur niezbędnych do sprawnego prowadzenia kliniki. Nieodłączną składową całego procesu leczenia jest relacja z pacjentem, o czym Autorka pisze w jasny i rzeczowy sposób. Doskonałe, cenne, obowiązkowe dla każdego stomatologa. Gorąco polecam lekturę tej książki.

lek. stom. Jerzy Zbożeń

Książka swoją treścią i formą graficzną oraz prezentacją wyników badań naukowych wskazuje na szansę pozyskania zaufania we wzajemnych relacjach lekarza z pacjentem, zlikwidowania oporów u jednych i wypracowania nowych przyzwyczajeń u innych, co bardzo ułatwi leczenie pacjentów, ze znaczącym wpływem na sukces praktyki stomatologicznej.

 prof. dr hab. n. med. Barbara Adamowicz-Klepalska

W czasie lektury tej niezwykle interesującej i profesjonalnie napisanej książki odkrywamy, że traktuje ona o pacjentach… z naszego gabinetu! Gorąco polecam każdemu lekarzowi, który ma i będzie miał kontakt z pacjentem. Takiej publikacji brakowało na rynku.

dr n. med. Dobrochna Zeńczak-Więckiewicz

Czytanie wciąga, wzbudza chęć dowiedzenia się, co będzie dalej. Autorka przekazuje wiedzę w sposób absolutnie stosowany (na przykładach!). Czyta się jednym tchem.

 dr n. mat. Jarosław Ciesielski

To książka idealnie opisująca zachowania różnych typów pacjentów w życiu codziennym każdego lekarza stomatologa. Trudny pacjent… pomoże każdemu lekarzowi stomatologowi uświadomić sobie jego błędy w czasie pracy z pacjentami i pozwoli je skorygować, a także – co niezwykle istotne –wskaże, jak wypracować udany system współpracy na linii lekarz – pacjent.

 dr n. med. Jakub Malinowski, specjalista ortodonta


Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl